Van Wijngaarden

Van Wijngaarden

Patatje oorlog? Patatje upgrade!

Tuurlijk, het patatje oorlog blijft wel. Tegelijkertijd willen gasten steeds vaker een exclusiever frietje, op niveau. Dát vraagt natuurlijk om luxere mayonaises met verrassende smaken. Een kolfje (tubetje of flesje...) naar de hand van Van Wijngaarden. Accountmanager Rob Dekker van Van Wijngaarden vertelt u er graag over.

Leverancierspagina_425x283px.jpg"Friet verkopen en serveren wordt op een hoger level gezet, exclusiever gemaakt. Dat zie je al aan het aantal cafetaria's dat verse friet serveert. Bij zo'n bijzonder frietje willen gasten dan ook een luxere mayonaise." Rob Dekker merkt het overal. "Steeds meer snackbarhouders kiezen daarom voor een upgrade in hun saus. Ze gaan van frietsaus met 25 of 30 procent olie over op echte mayonaise; daar zit minstens 70 procent olie in. Bovendien kiezen ze daarbij vaker voor een lekkerder, verfrissender smaak. Vandaar dat we vijf Zaanse speciaalmayonaises ontwikkelden."

Spuiten maar

De Zaanse speciaalmayonaises levert Van Wijngaarden in handige, hersluitbare flesjes van 500 milliliter. Net als de originele mayo gaan ook deze speciale smaken zo'n tien maanden mee. Het risico dat een cafetaria er zó lang mee doet, is echter klein, gezien de lekkere smaken en beperkte hoeveelheid in een flesje. En met de tip van Rob is de fles al helemaal zo op: "Dankzij de spuitdop gebruik je de fles eenvoudig. Serveer je broodjes? Garneer er dan het bord mee. Lekker feestelijk."

Belangstelling?

Voor meer tips, recepten en onderzoeksresultaten verwijzen we naar dit artikel uit magazine 'tlekkerst. Wilt u de proef op de som nemen? Neem dan contact op met uw Horesca horeca-adviseur.

Magazine 'tlekkerst

Magazine 'tlekkerst
LEES VERDER

Culinaire chocolade creaties

Culinaire chocolade creaties

Tips van Callebaut

LEES VERDER

Kies duurzaam

Kies duurzaam LEES VERDER

Patatje upgrade!

Patatje upgrade!

Tips van Van Wijngaarden

LEES VERDER